Nieuws
Pixar-animaties: de 3 ingrediënten van hun enorme succes
geplaatst op 21 november 2014
De animatiefilms van Pixar zijn geliefd bij zowel kinderen als volwassen. Welke inspiratie zorgde voor het nu ontelbare aantal computer generated-animatiefilms van allerlei studio’s? En wat maakt Pixar anders dan de rest? Je krijgt een kijkje achter de Pixar-schermen door Michael B. Johnson, een medewerker en liefhebber van het eerste uur. Nog maar 20 jaar […]
lees verder »

De 6 geheimen van #healthy posts op Instagram
geplaatst op 21 november 2014
Wat maakt Instagram zo interessant voor healthies, foodies en ander gezond gesnuister? Welke mogelijkheden biedt het platform én waarom vinden wij (oké: ik) het zo leuk deze actieve personen te volgen? Het online visuele platform kun je zien als dé voedingsbodem voor de bloei van #health. Hoe dat komt? Dat heeft alles te maken met de zes geheimen van […]
lees verder »

Pak je ‘Rockefeller habits’ aan voor een geoliede organisatie
geplaatst op 20 november 2014
Welk bedrijf herkent het niet: de interne communicatie verloopt niet goed, medewerkers verliezen betrokkenheid bij de organisatie en krijgen frustraties over de kleinste details. Het gevolg is dat kenniswerkers zichzelf organiseren in groepjes om zaken te verbeteren. Op zich goed bedoeld, maar het is niet altijd even effectief. De nieuwste versie van de ‘Rockefeller Habits’, een boek vernoemd […]
lees verder »

Online display advertising: 5 veelgestelde vragen & antwoorden
geplaatst op 20 november 2014
Display advertising is reclame maken om je doelgroep online te bereiken met banners. Hoe past online display advertising binnen een omnichannel-strategie? En hoe hangt dit samen met automated trading, waarbij data gekoppeld is aan campagnes? Ik heb het voor je op een rijtje gezet. Er zijn banners in verschillende soorten en maten. De standaardbanners kennen we allemaal. […]
lees verder »

De stekkerdoos 2.0: Strak, compact & functioneel
geplaatst op 20 november 2014
Gedreven door de massale frustraties van veel kantoormedewerkers besloten twee studenten aan de TU Delft zich te richten op een oplossing. Niemand vindt het prettig om een gênante duik onder het bureau te maken om in de wirwar van kabels en stekkerdozen te moeten zoeken naar een vrije plek om in te pluggen. Met dit […]
lees verder »

Social media: 6 trends voor 2015
geplaatst op 20 november 2014
Door te kijken naar de ontwikkelingen van het afgelopen jaar en de nieuwste ontwikkelingen te volgen, meen ik iets te kunnen zeggen over wat 2015 gaat brengen op het gebied van social media. Als we kijken naar 2015 dan zien we bijvoorbeeld een aantal Facebook-alternatieven. Welke nieuwe platformen steken de kop op? En zijn ze blijvend? […]
lees verder »

Blog of andere contentsite? Dit zijn je KPI’s in Google Analytics [how to]
geplaatst op 19 november 2014
Wist je dat het instellen van Google Analytics niet voor alle soorten sites hetzelfde werkt? Zo verschilt de implementatie van een contentsite, bijvoorbeeld blogs, De Nederlandse Publieke omroep en Nu.nl, van een reguliere site of webshop. In dit artikel bespreek ik een stappenplan om Google Analytics te implementeren voor een contentsite. Waar moet je allemaal rekening mee houden? Voordat je begint met […]
lees verder »

Marketing automation: speel slim in op klantgedrag met behavioral targeting
geplaatst op 19 november 2014
Het is geweldig om te weten wie je klant is, maar weten hoe hij of zij zich gedraagt is zo mogelijk nóg interessanter. Klantprofielen, demografie en zelf opgegeven voorkeuren zeggen je veel over waar een prospect of klant wellicht in geïnteresseerd is. Maar het gedrag laat het direct zien. Het inspelen op klantgedrag met behulp van […]
lees verder »

In 5 stappen optimale resultaten uit je online marketing halen
geplaatst op 19 november 2014
Het mooie van online marketing is dat alles meetbaar kan zijn. Je weet dus snel of je wel of niet goed bezig bent. Maar wat zeggen deze cijfers nu precies? En welke acties hebben eigenlijk invloed op welke cijfers? Om echt je resultaten te verbeteren moet je verder kijken. Wát weet je nu? Wélke getallen zijn voor […]
lees verder »

Verhoog je conversie: 5 tips voor een krachtig beeldconcept 
geplaatst op 19 november 2014
Beeldmateriaal bepaalt de eerste (vaak onbewuste) indruk van een webshop. Daarom is het belangrijk om goed na te denken over de invulling hiervan. Slim en effectief gebruik van fotografie, film en illustraties, leidt tot een hogere conversie. In dit artikel omschrijf ik aan de hand van een aantal cases hoe je een krachtig beeldconcept neerzet […]
lees verder »
« Terug
copyright © 2014 it's so me | disclaimer | webdesign: i-credible