Nieuws
10 actuele mobiele marketingcijfers in beeld [infographic]
geplaatst op 08 februari 2016
We weten allemaal dat het marketinglandschap niet stilstaat. De ontwikkelingen volgen elkaar op de voet. Met de komst van internet en mobiele telefoons kun je als consument overal en altijd online zijn. Voor ondernemers is het een uitdaging om met hun communicatie en marketing hier effectief op in te spelen. Dat veel consumenten verslaafd zijn aan hun […]
lees verder »

Mobiel & e-commerce: de lessen van Albert Heijn, wehkamp en bol.com
geplaatst op 08 februari 2016
Smartphones en tablets worden steeds vaker gebruikt voor het doen van onderzoek én de aankoop van producten en diensten, zo bleek uit ons ‘mobile commerce’-onderzoek. Vooral omdat consumenten een snelle en eenvoudige ervaring verwachten via hun mobiele apparaten. Daarom bekeken we ook of de top twintig retailers in Nederland voldeden aan de verwachtingen. Albert Heijn, […]
lees verder »

Social intranet? Verdiep je in agile om continu te leren & verbeteren
geplaatst op 08 februari 2016
Dagelijks kruipen beleidsmakers bij elkaar om veranderend consumentengedrag in kaart te brengen. Cijfers worden geanalyseerd, plannen worden gemaakt, medewerkers krijgen nieuwe opdrachten. En dan ontdek je tijdens de uitvoering dat die verrekte consument alwéér van gedachten is veranderd! Om moedeloos van te worden. Totdat je beseft dat je de oplossing al in huis hebt: je […]
lees verder »

Wat kunnen we leren van ‘This is a Generic brand Video’?
geplaatst op 07 februari 2016
Column – Ik weet het: de video stamt al uit 2014, maar ook na de hype kunnen we er iets van leren. Voor wie het gemist heeft een korte introductie. Het begon, bijna precies 2 jaar geleden, als een cynisch gedicht van Kendra Eash dat dé corporate brandvideo vilein fileerde met een flinke dosis sarcasme […]
lees verder »

Zo heb je plezier aan offertetrajecten (en win je ze)
geplaatst op 06 februari 2016
Steeds vaker schrijven opdrachtgevers strakke offertetrajecten uit. Wie zich daarin probeert te onderscheiden met unieke oplossingen, komt vaak van een koude kermis thuis. Toch kun je ook dit soort opdrachten winnen met creativiteit en eigenheid, mits je die kwaliteiten in dienst stelt van het oplossen van het probleem van de klant. Hierbij helpen de onderstaande tips en […]
lees verder »
« Terug
copyright © 2016 it's so me | disclaimer | website: ingenioso