Nieuws
Welk social media-platform past het best bij jouw organisatie? [infographic]
geplaatst op 31 oktober 2014
Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram: veel ondernemers zien door de bomen het bos niet meer. Social media bieden organisaties zoveel mogelijkheden dat ze niet weten waar ze moeten beginnen en hoe ze social media kunnen inzetten op het gebied van marketing, communicatie of andere gebieden. Is deze situatie voor jou herkenbaar? Wie is jouw doelgroep? De […]
lees verder »

Geld verdienen met je persoonlijke blog: 3 bloggers delen hun succesverhaal
geplaatst op 31 oktober 2014
Eind 2010 werd bloggen nog ‘dood’ verklaard. We couldn’t have been more wrong. Het aantal blogs stijgt nog steeds: elke dag komen er zelfs zo’n 175.000 blogs bij. Een relatief klein deel daarvan is zelfs zo succesvol, dat het voldoende inkomsten geeft om van rond te komen. Ik, als fervent blogvolger, ben benieuwd naar hoe dat kan. En: welke verdienmodellen […]
lees verder »

Contentmarketing op LinkedIn: schrijf editorials & 5 andere tips
geplaatst op 30 oktober 2014
Uit onderzoeken blijkt dat LinkedIn het ideale sociale netwerk is om professionals te bereiken met contentmarketing. Per seconde komen er twee leden bij en professionals krijgen steeds meer door dat LinkedIn een waardevolle bron is van content. Ik leerde tijdens de masterclass Contentmarketing op LinkedIn hoe het netwerk zich onderscheidt van andere sociale netwerken. En hoe je posts opstelt die voor […]
lees verder »

Social business: zo anticipeer je op de klant van nu
geplaatst op 30 oktober 2014
Eén van de ontwikkelingen met de grootste impact op onze organisaties is de opkomst van social media. Gedreven door volledige transparantie in informatievoorziening bij een één-op-één relatie met de klant, moeten organisaties zich op andere manieren onderscheiden. Organisaties krijgen steeds meer te maken met een centrale positie van communicatie als kern van de bedrijfsactiviteiten. EC=MC: Every Company is […]
lees verder »

Social media management: knap lastig​ [+infographic]
geplaatst op 30 oktober 2014
Hoe zorg je voor engaging content? Hoe betrek ik volgers en fans bij mijn merk? Hoe bereken ik de ROI van alle sociale media-inspanningen. En: welke tactieken zorgen voor het beste resultaat? Zomaar wat vragen waar je als social media manager zo af en toe flink mee kunt worstelen. Social Media Examiner deed onderzoek naar […]
lees verder »

Voorkom deze 3 presentatieblunders & maak een spetterende indruk
geplaatst op 30 oktober 2014
Er zijn tientallen presentatieblunders, maar ik wil me hier beperken tot de drie meest hardnekkige. Blunders die ik in mijn werk dagelijks tegenkom. Nee, de eeuwige bullets zal ik buiten beschouwing laten. Dat weten we nu wel. En dat je niet te veel informatie op een slide (of in Prezi een ‘view’) moet plaatsen, daar is ook […]
lees verder »

Website verhuizen zonder verlies van Google Rankings? Zo bereid je het voor [+download]
geplaatst op 29 oktober 2014
De levensduur van een website wordt alsmaar korter. Er doen zich dus steeds vaker momenten voor om een website volledig te vernieuwen en je website te migreren. Hoe zorg je ervoor dat je tijdens een website- of webshopmigratie niks vergeet en toch alle items goed meet, zowel voor- als na de migratie? Daarvoor heb ik een praktisch document […]
lees verder »

Lokale marketing op Facebook: 8 brandende vragen over Local Awareness Ads
geplaatst op 29 oktober 2014
Deze maand kondigde Facebook een nieuwe manier van adverteren aan: Local Awareness Ads. Local Awareness Ads zijn advertenties, gericht op het bereiken van zoveel mogelijk mensen binnen een bepaald gebied. Met Local Awareness Ads verbindt Facebook lokale bedrijven met potentiële klanten in de directe omgeving, door middel van radius targeting. Dit biedt grote kansen voor lokale marketing […]
lees verder »
« Terug
copyright © 2014 it's so me | disclaimer | webdesign: i-credible