Nieuws
Waarom we niet zonder filosofen kunnen
geplaatst op 29 maart 2015
Column – Het trolleyprobleem is een beroemd gedachte-experiment in de filosofie. De meest eenvoudige versie gaat als volgt. Een tram (trolley) rijdt een heuvel af. Vijf mensen zijn vastgebonden op de route die de tram zal volgen. Maar vlak voor de plek waar de angstigen liggen, is een wissel; bij omzetting neemt de tram een […]
lees verder »

Geen ‘one hit wonder': de innovatiedrang van Vacu Vin
geplaatst op 28 maart 2015
Het bedrijf is misschien bekend van haar meest bekende product, de Vacu Vin. Meer dan 20 jaar geleden ontwikkeld door uitvinder Bernd Schneider om wijn langer goed te houden. Iedere Nederlander heeft er denk ik wel eentje gehad. Maar hoe zorg je dat je bedrijf na het succes van je eerste product doorgaat? De focus […]
lees verder »

Denk niet in kanalen: 3 retail-trends voor 2015
geplaatst op 27 maart 2015
We gaan dit jaar verder werken aan de centralisering van de consument. Er zijn namelijk zoveel nieuwe mogelijkheden bij gekomen om in aanraking te komen met de klant. Denk aan digitalisering van de winkelvloer, maar ook de smartphone, tablet en 4G. Daardoor is het niet verstandig om in kanalen, mediums en devices te denken. Consumenten doen dat namelijk ook niet. […]
lees verder »

Clear technology: over stekkeren, zonne-energie en 3D-geprinte auto’s
geplaatst op 27 maart 2015
We leven met z’n allen steeds duurzamer. We eten meer biologisch, zijn kritisch over onze energieleverancier en gaan massaal aan de zuinige of zelfs elektrische auto. En dat moet ook wel. De doelstelling van het kabinet is dat in 2020 het aandeel duurzame energie op het totale energieverbruik 14 procent bedraagt en in 2023 zelfs […]
lees verder »

Zo word je als zorgorganisatie online zichtbaar: 3 tips met direct resultaat
geplaatst op 27 maart 2015
Steeds meer patiënten oriënteren zich online op informatie over de klachten of zorgverlener voor ze zorg inschakelen. Dit biedt enorme kansen voor zorgorganisaties. Is jouw organisatie goed online vindbaar? Benut je alle online groeikansen met zorgmarketing voor je site? En hoe boek je dan precies het snelst resultaat als zorgorganisatie? Concrete tips voor direct resultaat. […]
lees verder »
« Terug
copyright © 2015 it's so me | disclaimer | website: ingenioso