Nieuws
Perfectioneer je Instagram-strategie [infographic]
geplaatst op 18 april 2015
Visuele content op het gebied van communicatie en marketing ontwikkelt zich snel. Dat kon je in de vorige editie van deze serie al lezen. Eén van de platformen die je daarvoor uitstekend kunt inzetten, is Instagram. Want met maandelijks meer dan 300 miljoen actieve gebruikers is Instagram voor ondernemers een effectief social mediakanaal. Instagram is […]
lees verder »

Hoe The Next Web een van de succesvolste tech-blogs ter wereld werd
geplaatst op 17 april 2015
Een blog beginnen is niet moeilijk. Maar hoe bouw je het uit tot een internationaal succes? Het Nederlandse The Next Web wist zich te ontwikkelen tot een toonaangevend blog met een wereldwijd bereik. Een interview met oprichter Boris Veldhuijzen van Zanten en een analyse van een doorslaand succes. The Next Web is een van de succesvolste blogs ter wereld. Het […]
lees verder »

Retail op zijn Deens: dit is de social media-strategie van JYSK
geplaatst op 17 april 2015
In 2007 opende de Deense retailketen JYSK haar eerste winkel in Nederland. Met inmiddels 76 winkels en een succesvolle webshop, speelt ‘online’ een steeds grotere rol bij de marketingactiviteiten en klantenservice van JYSK in Nederland. In 2014 werden de online activiteiten uitgebreid met social media, op basis van een gedegen social media-strategie. Op het Nederlandse hoofdkantoor in […]
lees verder »

3 designdilemma’s voor apps op de Apple Watch
geplaatst op 16 april 2015
De Apple Watch is onder ons. En daarmee zijn appontwikkelaars een uitdagend nieuw platform rijker. Want waar mobiele beeldschermen de laatste jaren alleen maar groter werden, is het nu zaak om te ontwerpen voor polsgrootte. Tegelijk brengt de Apple Watch berichten nog dichterbij: het apparaatje is nog intiemer dan de smartphone in de broekzak. Waar […]
lees verder »

Brievenbus vs. inbox: hoe oude en nieuwe post elkaar versterken
geplaatst op 16 april 2015
Multi- en omnichannelmarketing richten zich op het tegelijk inzetten van meerdere kanalen om de klant op allerlei touch points en via diverse kanalen te bereiken. Als marketeer zoek je hierbij naar de juiste mix om succesvol te communiceren met je klant. Vaak gaat het om een mix van radio, tv, e-mail, websites en social media. Maar […]
lees verder »

Innovatie onder werktijd: zit jij te wachten op een enterprise app?
geplaatst op 16 april 2015
Er is al veel geschreven over de verandering van houding en gedrag bij werknemers. Ze willen eigen apparaten gebruiken, ze willen overal en altijd op internet en ze verwachten vrijheid qua plaats en tijd. Werkgevers geven gehoor aan deze vraag en bieden mogelijkheden zoals bring your own device en rusten de werkenden uit met iPads of Galaxy’s.  […]
lees verder »
« Terug
copyright © 2015 it's so me | disclaimer | website: ingenioso